Kundeservice 70 30 12 40 (Åbningstider: man-fre 9.00 - 16.00 )

Spørgsmål til mobil

Her kan du finder svar på de mest stillede spørgsmål om mobiltelefoni 

 

Hvis du har produkter hos andre udbydere, som du gerne vil beholde kan du blot nøjes med at tilmelde dit mobil nummer hos Telebonus.

 

Dit simkort nummer er den måde vi sikre at dit abonnement bliver opsagt hos din nuværende udbyder, du kan finde det enten ved at åbne din telefon og aflæse nummeret eller ved at kontakte din nuværende udbyder. Husk at Telebonus sørger for at opsige dit abonnement hos din nuværende udbyder

 

Du skal kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på telefon 70 30 12 40, er det uden for normal åbningstid kan du spærre dit nummer ved at ringe på telefonnummer 72 62 76 34

Du kan se en guide til din telefonsvarer her

Hvis du har valgt et abonnement hos Telebonus der giver adgang til udlandstelefoni anbefaler vi at du afmelder din telefonsvarer inden du rejser til udlandet, da det vil koste dig dobbelt op i tilfælde opkald går videre til din telefonsvarer, både for at modtage et opkald samt at foretage et opkald til din telefonsvarer.

Du vil automatisk modtage en SMS-besked, når du tænder din telefon på din destination, som indeholder information om gældende takster, du kan melde den fra, men vi anbefaler at du ikke gør det.

For at afmelde din telefonsvarer skal du taste følgende på din telefon: Indtast ##002# og enten ring op eller tryk på send.

Du kan se takster for opkald i udlandet her, Priserne for EU er tillægs priser til din normale takst, så har du i dag et abonnement med indeholdt taletid, data eller SMS vil indholdet i pakken være til rådighed uden ekstra omkostninger for dig, har du et forbrugsafregnet abonnement vil det være den normale takst.

Hos Telebonus betaler du via din Forbrugsforenings konto og du vil modtage din regning en gang om måneden. Du kan altid logge på din telekonto for at følge dit forbrug of se din regninger.Til orientering kan du tilmelde Forbrugsforeningen til betalingsservice. Kontakt Forbrugsforeningen hvis ikke du allerede er tilmeldt betalingsservice.

Hvis du har problemer med at sende og modtage MMS beskeder kan du bestille indstillingerne til din telefon ved at sende en sms besked til nummeret 1111 hvori du blot skriver MMS. Alle abonnement hos Telebonus giver dig adgang til at sende og modtage MMS beskeder.

Telebonus benytter TDC´s mobil netværk, med adgang 4G/LTE som er kåret til det bedst dækkende i Danmark. Du kan se dæknings kort her, hvis du vil se dækningen på din adresse.

Hvis du har et abonnement der indeholder taletid vil du først modtage en advarsel om du har overskredet din pakke, efterfølgende koster det kr. 0,75 pr minut. Se alle priser her

De fleste udbydere på markedet, inklusive YouSee har en opsigelsesperiode på 30 dage på abonnementet. En flytning tidligere end efter de 30 dage vil medføre, at du både vil skulle betale abonnement til Telebonus og til din tidligere udbyder.

Telebonus benytter sig af at multisimkort som vil kunne tilpasse alle telefoner på markedet ved at klikke den rigtige størrelse ud når man modtager det. Husk hvis du får en ny telefon med nye funktionaliteter at kontrollere at dit abonnement passer til din nye telefon.

 

 

Kontakt os

Telebonus
Birkerød Kongevej 40
DK-3460 Birkerød

Man-fre 9.00-16.00

Telefon: 70 30 12 40

Mail: kundeservice@telebonus.dk

7 gode grunde

• Optjen 15% bonus på din telefonregning
• Ring fortsat via TDC’s netværk
• Behold dit nuværende nummer
• Behold dine nuværende telefoner og stik
• Enkel og hurtig tilmelding
• Du mærker ikke skiftet
• Ring billigere som medlem

.

Læs mere om

Den uundværlige mobil

Fast bredbånd eller mobilnet?

IP-telefoni til ethvert hjem

Internet of Things - IoT

 

Tilmeld dig vores nyhedsmail og modtage vores seneste tilbud samt nyheder.