Kundeservice 70 30 12 40 (Åbningstider: man-fre 9.00 - 16.00 )

Spørgsmål til fastnet

Her kan du finde svar på de mest stille spørgsmål omkring fastnet telefoni.

 

Ja, hvis du i dag både har Fastnettelefoni og Fastnet Bredbånd hos YouSee, så vil du fortsat kunne flytte din telefoni til Telebonus og optjene op til 15% bonus på dine abonnementer og samtaler. Den samlerabat du i dag får hos YouSee for både at have telefoni og bredbånd vil du også opnå, som kunde hos Telebonus.

 

Du kan se priser for opkald til udlandet her

 

Du kan gøre din Voicemail personlig ved at indtale din egen velkomsthilsen. Så er vedkommende, der ringer, sikker på, at der er ringet op til dig. Hvis du senere vil have den oprindelige velkomsthilsen tilbage, skal du bruge samme fremgangsmåde. Men i stedet for at indtale en personlig velkomsthilsen, så afslutter du med #, inden der er gået fem sekunder.
Vær opmærksom på, at hvis du har uaflyttede beskeder, så kan du ikke indtale en personlig besked. Aflyt først dine beskeder, og følg derefter nedenstående vejledning.
Du skal ringe op på 80 22 22 22 eller taste *9#. Bemærk, hvis du ringer 80 22 22 22 fra en telefon, som ikke har Voicemail, bliver du viderestillet til Kundeservice.


Sådan laver du din personlige velkomsthilsen

  • Du kan oprette din velkomsthilsen ved først at taste 1, derefter 2 – herefter kan du indtale din hilsen og afslutte med #.
  • Tast 3 for afslutningsvis at aflytte den netop oprettede velkomsthilsen.

Sådan aflytter du beskeder fra din egen telefon

Du får automatisk at vide, når der ligger nye beskeder i din voicemail. Når du løfter røret, vil du høre en særlig beskedtone, der indikerer, at der er en ny besked. Herefter kan du vælge at høre beskeden med det samme, eller du kan foretage et opkald uden at høre beskeden først. Hvis du har en nyere telefon eller nummerviser med indikator, vil du også kunne se, at der ligger nye beskeder i din voicemail.  
  • Ikke aflyttede beskeder gemmes i 30 dage.
  • Aflyttede gemte beskeder gemmes i 10 dage.

Sådan aflytter du dine beskeder

  • Afspil nye beskeder: Tast 1.
  • Hør igen: Tast 1.
  • Slet besked: Tast 2.
  • Gem besked: Tast 3.
  • Aflyt gamle beskeder: Tast 3.

Hos Telebonus betaler du via  dit medlems nummer hos Forbrugsforeningen. Du vil modtage en regning hver måned.

Hvis du i dag har HomeTrio hos YouSee, så har du en aftale der indeholder telefoni via dit internet (IP-telefoni) og en aftale om TV leveret på din bredbånds forbindelse . Telebonus vil derfor ikke kunne tilbyde et tilsvarende produkt da Telebonus ikke kan leverere TV .

Hvis du i dag er kunde hos YouSee så vil du i langt de fleste tilfælde kunne flytte dine tilvalg med til Telebonus, se nedenfor for nærmere uddybning:

Nedenstående tilvalg vil uden videre kunne flyttes til Telebonus op optjene 15% bonus.

  • "YouSee Ekstra Service Pakken", indeholdende "Vis nummer", "Banke på", "Voice mail" og "Viderestilling"
  • "YouSee Fastnet Udland", fast pris pr. samtale til de 25 mest populære lande.
  • YouSee Fri Fastnet, fast pris pr. måned for frie samtaler til danske fastnetnumre.
  • Diverse tilvalg som Nød- og alarm kald til Falck.

 

De fleste udbydere på markedet, inklusive YouSee har en opsigelsesperiode på 30 dage på abonnementet. En flytning tidligere end efter de 30 dage vil medføre, at du både vil skulle betale abonnement til Telebonus og til din tidligere udbyder.

Du får bonus på al din almindelige fastnettelefoni, hvis du i dag er kunde hos YouSee f.eks.

  • Samtaler til fastnet og mobile netværk i Danmark
  • Samtaler til udenlandske fastnet og mobile netværk
  • Tilkøb af ekstra services som Telebonus – Servicepakke, Telebonus – Fri Fastnet eller Telebonus  – Udlandskald

 

Du får ikke bonus på følgende tjenester:

  • Kald til overtakserede numre eks. 90-numre i forbindelse med donationer etc.
  • Kald til diverse servicetjenester hos TDC f.eks. 118

Leje og abonnement på ringe og telefonapparater hos TDC

På samme vis som hvis du i dag er kunde hos YouSee, så bliver trafikken takseret pr. påbegyndt minut.

 

 

Kontakt os

Telebonus
Birkerød Kongevej 40
DK-3460 Birkerød

Man-fre 9.00-16.00

Telefon: 70 30 12 40

Mail: kundeservice@telebonus.dk

7 gode grunde

• Optjen 15% bonus på din telefonregning
• Ring fortsat via TDC’s netværk
• Behold dit nuværende nummer
• Behold dine nuværende telefoner og stik
• Enkel og hurtig tilmelding
• Du mærker ikke skiftet
• Ring billigere som medlem

.

Læs mere om

Den uundværlige mobil

Fast bredbånd eller mobilnet?

IP-telefoni til ethvert hjem

Internet of Things - IoT

 

Tilmeld dig vores nyhedsmail og modtage vores seneste tilbud samt nyheder.