Kundeservice 70 30 12 40 (Åbningstider: man-fre 9.00 - 16.00 )

Spørgsmål til MBB

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål omkring Mobilt bredbånd

 

Hvis du har produkter hos andre udbydere som du gerne vil beholde, kan du blot nøjes med at tilmelde Mobilt bredbånd hos Telebonus.

 

Ja, det simkort som Telebonus sender til dig vil kunne tilpasses alle modeller af tablets og Ipad som er på markedet

 

Ja hvis du har et lille forbrug vil du med fordel kunne benytte dig af mobilt bredbånd når du skal se mails, logge på netbank eller borger.dk

Telebonus benytter TDC´s mobil netværk som er kåret til det bedst dækkende i Danmark og som giver dig adgang til 4G/LTE. Du kan se dækningskort her, hvis du er i tvivl om dækningen på din adresse.

Telebonus vil sende dig en advarsel hvis du er ved at overskride din månedlige pakke, Fastnet.nu vil ikke opkræve for forbrug udover pakken men derimod sætte din hastighed ned til 64 Kbit/sbit/s

Hvis du har problemer med at logge skal du kontrollere dit modem er sat korrekt op. For at kontrollere opsætningen skal du åbne Mobil Partner programmet og gå ind under menu punktet værktøjer, her skal du finde punktet der hedder indstiller, gå ind under punktet der hedder profil håndtering og kontroller at der i punktet der hedder APN står "internet"

 

 

Kontakt os

Telebonus
Birkerød Kongevej 40
DK-3460 Birkerød

Man-fre 9.00-16.00

Telefon: 70 30 12 40

Mail: kundeservice@telebonus.dk

7 gode grunde

• Optjen 15% bonus på din telefonregning
• Ring fortsat via TDC’s netværk
• Behold dit nuværende nummer
• Behold dine nuværende telefoner og stik
• Enkel og hurtig tilmelding
• Du mærker ikke skiftet
• Ring billigere som medlem

.

Læs mere om

Den uundværlige mobil

Fast bredbånd eller mobilnet?

IP-telefoni til ethvert hjem

Internet of Things - IoT

 

Tilmeld dig vores nyhedsmail og modtage vores seneste tilbud samt nyheder.