Kundeservice 70 30 12 40 (Åbningstider: man-fre 9.00 - 16.00 )

Spørgsmål til bredbånd

Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål omkring bredbånd

 

Hvis du har produkter hos andre udbydere som du gerne vil beholde, kan du blot nøjes med at tilmelde Bredbånd hos Telebonus.

 

Ja, du kan ved tilmelding bestille en godt igang hvor der kommer en teknikker som hjælper med at sætte din forbindelse op og han går ikke før det virker

 

YouSee vil sende dig et brev og bede om at få deres router returneret, derfor skal du bestille en ny ved tilmeldingen til Telebonus

Hos Telebonus betaler du via dit Forbrugsforenings kort. Du kan se din regning ved at logge ind på din telekonto. Du vil modtage en regning hver måned. Til orientering kan du tilmelde Forbrugsforeningen til betalingsservice. Hvis du ikke allerede betaler via betalingsservice kan du kontakte Forbrugsforeningen for tilmelding til betalings service

Du finder koden til dit trådløse netværk bag på din router, det er den kode der hedder netværks-nøgle

Telebonus vil altid forsøge at levere en hastighed på op til 35/2 Mbit, der kan være lokale forhold som gør vi ikke kan levere den hastighed. Kontakt Telebonus for at få oplyst hvad vi kan levere på netop din adresse

Hvis du idag har både fastnet og bredbånd hos Telebonus opnår du en månedlig samle rabat på kr 40,00 pr./md

 

 

Kontakt os

Telebonus
Birkerød Kongevej 40
DK-3460 Birkerød

Man-fre 9.00-16.00

Telefon: 70 30 12 40

Mail: kundeservice@telebonus.dk

7 gode grunde

• Optjen 15% bonus på din telefonregning
• Ring fortsat via TDC’s netværk
• Behold dit nuværende nummer
• Behold dine nuværende telefoner og stik
• Enkel og hurtig tilmelding
• Du mærker ikke skiftet
• Ring billigere som medlem

.

Læs mere om

Den uundværlige mobil

Fast bredbånd eller mobilnet?

IP-telefoni til ethvert hjem

Internet of Things - IoT

 

Tilmeld dig vores nyhedsmail og modtage vores seneste tilbud samt nyheder.